Gwiazda Imgram: Ultra Siła Wiatru: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Gwiazdy Ingram. Echo Wiatru: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi. Podział Wiatru: Przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Gwiazdy Ingram. Tryb Uzbrojenia: Anuluje supermoce przeciwnika i dodaje 200 punktów mocy Gwiazdy Ingram. Księżycowe Cienie: Anuluje supermoce przeciwnika i zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi. Cień Skrzydła: Przywołuje bakugana Cień Skrzydła. Kombinacja Ninjitsu: Dodaje 300 punktów mocy Gwiazdy Ingram i łączy ją z Cieniem Skrzydła. Siła Wiatru, Połyskujące Ciecie: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Gwiazdy Ingram. Bliżniace Kły, Burza Komet Fantoma: Dodaje 400 punktów mocy Gwiazdy Ingram i innych Ventus Bakugan. Atak Ninja: Dodaje 200 punktów mocy Gwieździe Ingram i innemu twojemu Bakuganowi. Styl Kazami, Ciecie Torpedy Ninja: Dodaje 200 G Gwiazdy Ingram i innych Ventus Bakugan. Siła Wiatru, Uderzenie Światła: Odejmuje 400 G od przeciwnika. Bliżniace Kły, Połączenie Skrzydło: Odejmuje 300 G z każdego przeciwnika, i dodaje 300 G Gwiazdy Ingram i innych Ventus Bakugan.
Ramdol: Duo Bitwa: Dodaje 300 punktów mocy każdemu bakuganowi po jego stronie i pozwala innemu bakuganowi jeździć na nim. iluminacja: Odejmuje 300 punktów mocy przeciwnikowi.
Hylash Podwójny Kieł, Jadowity Ostrzał: Hylash i Ingram łączą swoją moc i osobno zyskują 200 punktów mocy. Grzmiący Strzał: Przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Hylash. Siła Pioruna, Lśniące Cięcie: Dodaje 200 punktów mocy Hylash. Piorun Pazura, Pozycja Keganui: Anuluje supermoce przeciwnika.
Strikeflier: Przypływ Foehnu:Dodaje 400 punktów mocy Strikeflierowi. Efekt Niewidzialności: Strikeflier staje się niewidzialny oraz anuluje supermoce przeciwnika. Wirujący Podmuch: Przenosi 500 punktów mocy z przeciwnika do Strikefliera. Przechwyt Supermocy: Kopiuje użytą supermoc przeciwnika. Wrząca Kąpiel: Anuluje kartę otwarcia przeciwnika. Diamentowy Trik: Zabiera 500 punktów mocy przeciwnikowi. Oszołomienie: Nie pozwala używać kart supermocy przeciwnika. Podniebne Zniszczenie: Przenosi 400 punktów mocy z przeciwnika do Strikefliera. Tajfun Mirażu: Dodaje 300 punktów mocy Strikeflierowi. Zielony Błysk: Anuluje supermoce przeciwnika . Zderzenie: Zabiera 400 punktów mocy przeciwnikowi.
Hawtor: Ochrona Ninja, Obrona Dzikim Wiatrem: Anuluje supermoce przeciwnika. Powietrzny Kieł, Hiper Burza: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Hawktora. Elektryczny Kieł, Wirujący Cios: Anuluje supermoce przeciwnika i przenosi 300 punktów mocy z niego do Hawktora. Niebiański Kieł, Lot Cyklonu: Anuluje wszystkie supermoce przeciwnika. Ochrona Ninja, Spiralny Wir: Anuluje supermoce przeciwnika i przenosi 400 punktów mocy z przeciwnika do Hawktora. Lot Ninja Komety: Anuluje kartę otwarcia przeciwnika. Niebiański Kieł, Gwiazda Grzmotu: Zabiera 300 punktów mocy każdemu przeciwnikowi.
Minx Elfin: Mega Bańkowa Tarcza: Przenosi 200 punktów mocy z każdego przeciwnika do twoich bakuganów. Zacięta Mucha: Odejmuje 200 punktów mocy przeciwnikowi. Wodne Tornado: Dodaje 200 punktów mocy do Minx Elfin. Samotna Pułapka: Anuluje supermoce przeciwnika. Ukłon Księżyca: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Minx Elfin.(Darkus) Serdeczne Niebo: Kopiuje ruchy przeciwnika.(Ventus) Skrzydlaty Dręczyciel: Dodaje 400 punktów mocy Minx Elfin. (Ventus)
Ślimak: Zatrzymuje przeciwnika od używania supermocy. Clear Snail: Anuluje efekt karty otwarcia. Diamentowy Ślimak: Anuluje supermoc przeciwnika.(Haos) Glow Snail: Zwiększa efekt supermocy o 100 punktów mocy, Kanion Ślimaka: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi.(Subterra) Grand Snail: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi. Desert Marine: Dodaje 200 punktów mocy Tripod Epsilonowi.
Zestawy Bojowe: Swayther Geku Swaythera : Odwraca działanie supermocy przeciwnika i przenosi 400 punktów mocy z przeciwnika do Swaythera.
Moc Turbiny Bojowej : Zabiera 500 punktów mocy każdemu przeciwnikowi i dodaje tyle samo Strikeflirowi.