Wybierz Bakugana i Graj

Zapraszamy Do Rejstracji.Miłej Zabawy na forum Życzy Admirejstracja.

Ogłoszenie

Forum Zostaje Otwarte Zapraszamy! Zegar: Słuchaj przez winampa

#1 2012-02-16 14:52:06

 Dan

Nowy

Zarejestrowany: 2012-01-19
Posty: 105
Punktów :   

przygody dan/shun

wstaję i ubieram się.nareszcie się obudziłeś-mówi rubanoid-jest 12:00.dzisiaj masz spotkanie z shun'em.jak zaraz się nie ubierzesz to się spóźnisz-mówi.-dobra ubieram się-Jen jest już w kuchni.-siemka siostro-mówię.Jen-cześć,gdzie idziesz?-pyta-Ja?do Shun'a-odpowiadam.-patrz co znalazłam.pokazuje mi...BAKA(Jen nie ma pojęcia o nich)-masz coś podobnego.i Jason też.ten bak jest koloru niebieskiego.-pokaż mi go-mówię.pokazuje go mi.pokaż się!-mówię.siemka jestem akwimos-Jen znalazłaś bakugana.


rubanoid-CHŁOPIE 12:30 SPÓŹNISZ SIĘ!

idę pa.
jestem w parku i czekam na shun'a

Offline

 

#2 2012-02-16 20:26:54

Shun

Nowy

Zarejestrowany: 2012-02-15
Posty: 15
Punktów :   

Re: przygody dan/shun

Gdy była 06.00 Byłem w lesie żeby zrobić  pod ziemną i na drzewie bazę dla Młodych wojowników.
Gdy Była już 12.25 wziołem Imgram i zacząłem skakać po drzewach,gdy już byłem:
Witam Daniela Kussa.



Karta Postaci Shuna

Imię:Shun
Nazwisko:Kazami
Wiek:16
Seria:Nova Vestroja
Ekwipunek:Gantlet(Ventus/Aqos),
Strażniczy bakugan:
Hawtor[900g]
Pułapki:
Cień Skrzydła
Hylash
Tripod Theta

Bakugany:
Gwiazda imgram
Ramdol
Strikeflyrer

Gwiazda Imgram:
    Ultra Siła Wiatru: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Gwiazdy Ingram.
    Echo Wiatru: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi.
    Podział Wiatru: Przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Gwiazdy Ingram.
    Tryb Uzbrojenia: Anuluje supermoce przeciwnika i dodaje 200 punktów mocy Gwiazdy Ingram.
    Księżycowe Cienie: Anuluje supermoce przeciwnika i zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi.
    Cień Skrzydła: Przywołuje bakugana Cień Skrzydła.
    Kombinacja Ninjitsu: Dodaje 300 punktów mocy Gwiazdy Ingram i łączy ją z Cieniem Skrzydła.
    Siła Wiatru, Połyskujące Ciecie: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Gwiazdy Ingram.
    Bliżniace Kły, Burza Komet Fantoma: Dodaje 400 punktów mocy Gwiazdy Ingram i innych Ventus Bakugan.
    Atak Ninja: Dodaje 200 punktów mocy Gwieździe Ingram i innemu twojemu Bakuganowi.
    Styl Kazami, Ciecie Torpedy Ninja: Dodaje 200 G Gwiazdy Ingram i innych Ventus Bakugan.
    Siła Wiatru, Uderzenie Światła: Odejmuje 400 G od przeciwnika.
    Bliżniace Kły, Połączenie Skrzydło: Odejmuje 300 G z każdego przeciwnika, i dodaje 300 G Gwiazdy Ingram i innych Ventus Bakugan.

Ramdol:
    Duo Bitwa: Dodaje 300 punktów mocy każdemu bakuganowi po jego stronie i pozwala innemu bakuganowi jeździć na nim.
    iluminacja: Odejmuje 300 punktów mocy przeciwnikowi.

Hylash
    Podwójny Kieł, Jadowity Ostrzał: Hylash i Ingram łączą swoją moc i osobno zyskują 200 punktów mocy.
    Grzmiący Strzał: Przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Hylash.
    Siła Pioruna, Lśniące Cięcie: Dodaje 200 punktów mocy Hylash.
    Piorun Pazura, Pozycja Keganui: Anuluje supermoce przeciwnika.

Strikeflier:
    Przypływ Foehnu:Dodaje 400 punktów mocy Strikeflierowi.
    Efekt Niewidzialności: Strikeflier staje się niewidzialny oraz anuluje supermoce przeciwnika.
    Wirujący Podmuch: Przenosi 500 punktów mocy z przeciwnika do Strikefliera.
    Przechwyt Supermocy: Kopiuje użytą supermoc przeciwnika.
    Wrząca Kąpiel: Anuluje kartę otwarcia przeciwnika.
    Diamentowy Trik: Zabiera 500 punktów mocy przeciwnikowi.
    Oszołomienie: Nie pozwala używać kart supermocy przeciwnika.
    Podniebne Zniszczenie: Przenosi 400 punktów mocy z przeciwnika do Strikefliera.
    Tajfun Mirażu: Dodaje 300 punktów mocy Strikeflierowi.
    Zielony Błysk: Anuluje supermoce przeciwnika .
    Zderzenie: Zabiera 400 punktów mocy przeciwnikowi.

Hawtor:
    Ochrona Ninja, Obrona Dzikim Wiatrem: Anuluje supermoce przeciwnika.
    Powietrzny Kieł, Hiper Burza: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Hawktora.
    Elektryczny Kieł, Wirujący Cios: Anuluje supermoce przeciwnika i przenosi 300 punktów mocy z niego do Hawktora.
    Niebiański Kieł, Lot Cyklonu: Anuluje wszystkie supermoce przeciwnika.
    Ochrona Ninja, Spiralny Wir: Anuluje supermoce przeciwnika i przenosi 400 punktów mocy z przeciwnika do Hawktora.
    Lot Ninja Komety: Anuluje kartę otwarcia przeciwnika.
    Niebiański Kieł, Gwiazda Grzmotu: Zabiera 300 punktów mocy każdemu przeciwnikowi.

Minx Elfin:
Mega Bańkowa Tarcza: Przenosi 200 punktów mocy z każdego przeciwnika do twoich bakuganów.
Zacięta Mucha: Odejmuje 200 punktów mocy przeciwnikowi.
Wodne Tornado: Dodaje 200 punktów mocy do Minx Elfin.
Samotna Pułapka: Anuluje supermoce przeciwnika.
Ukłon Księżyca: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Minx Elfin.(Darkus)
Serdeczne Niebo: Kopiuje ruchy przeciwnika.(Ventus)
Skrzydlaty Dręczyciel: Dodaje 400 punktów mocy Minx Elfin. (Ventus)

    Ślimak: Zatrzymuje przeciwnika od używania supermocy.
    Clear Snail: Anuluje efekt karty otwarcia.
    Diamentowy Ślimak: Anuluje supermoc przeciwnika.(Haos)
    Glow Snail: Zwiększa efekt supermocy o 100 punktów mocy,
    Kanion Ślimaka: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi.(Subterra)
    Grand Snail: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi.
    Desert Marine: Dodaje 200 punktów mocy Tripod Epsilonowi.



Zestawy Bojowe:
Swayther
Geku Swaythera : Odwraca działanie supermocy przeciwnika i przenosi 400 punktów mocy z przeciwnika do Swaythera.

    Moc Turbiny Bojowej : Zabiera 500 punktów mocy każdemu przeciwnikowi i dodaje tyle samo Strikeflirowi.

http://gifsoup.com/imager.php?id=715062&t=o

Offline

 

#3 2012-02-16 21:25:04

 Dan

Nowy

Zarejestrowany: 2012-01-19
Posty: 105
Punktów :   

Re: przygody dan/shun

siema shun.rubanoid wnerwia się.co poiesz na odwiedzenie mojego brata na siłowni?ja tam idę bo muszę poćwiczyć

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
https://rawood.pl/ https://beatakolodziejczyk.pl/